MENU
Kontorkatten
Kundeservice: 23 96 25 00 Man-Fre 9-17 Kontakt oss 

Kontakt oss

Kundeservice: 23 96 25 00

Man-Fre 9-17

iv>
Alltid lave priser!1-5 dagers leveringstid.Kjøp uten konto

Betingelser Og Vilkår

Tilbud
Forskjellige tilbud som gjelder samme produkt kan ikke kombineres.

Vilkår for frakt
Levering skjer normalt en til to hverdager etter bestilling hvis ordren er registrert før klokken 11.00. Ved levering nord for Trondheim kan det tilkomme en til tre ekstra leveringsdager. Frakt tilkommer med 89 kr (eks. mva). Hvis du som privatperson velger "post i butikk" som leveringsmåte, vil du ha muligheten å booke hjemlevering mot en ytterligere kostnad. Denne kostnad betales direkte til Posten/Bring. Se vilkår for denne tjenesten her.

Bestillinger som er registrert i løpet av helger eller ferier behandles neste virkedag. Ved levering til dør (bedrift) vil leveranse skje til selskapets lasterampe/varemottak/bakkenivå hverdager mellom 8:00-16:00.

Ved levering til hentested (privat og bedrift) vil leveranse skje til nærmeste hentested i forhold til oppgitt adresse og postkode.

Om produktene er skaffevarer eller ikke finnes på lageret vårt er leveringstiden og fraktkostnadene varierende, vær vennlig å kontakt kundeservice ved bestilling av bestillingsvarer eller ikke lagerførte varer. Om leveringen ikke kan skje innen den avtalte tiden, informerer Kontorkatten, ved kjennskap, om grunnen til forsinkelsen samt informerer om ny leveringsdato. Kjøperen har selv ansvar for at frakt- og faktureringsopplysninger blir kommunisert til Kontorkatten ved endringer.

Leveranser finner kun sted i Norge. 
NB! Vi leverer ikke til Svalbard eller utland.

Privatpersoner
Vi retter oss til alle, ikke bare bedrifter, foreninger, menigheter, organisasjoner, skoler og offentlig sektor.
Det betyr at du som privatperson er mer enn velkommen å registrere din bestilling i nettbutikken. 

Reklamasjon
Hvis du mangler en pakke, eller finner synlige transportskader, må du rapportere dette direkte til sjåføren og kontakte vår kundeservice. Skader som ikke er synlige på den ytre emballasjen varsles innen 3 dager til oss, etter denne tiden vil ikke erstatning bli utbetalt. 

Reklamasjon av feilleveranser eller defekte varer skal skje innen 3 dager fra ankomstdato. Varer som sendes i retur uten returnummer krediteres ikke. Kontakt kundeservice på telefon 23 96 25 00 for mer informasjon om hvordan du går frem for å få et returnummer.
Arkivskap bør sjekkes meget nøye og etikettene på skapet må leses nøye. Reklamasjonsfrist er 3 virkedager etter mottak.


Angrerett / Retur
Varene må være i originalemballasje og i en slik tilstand at de kan selges som ny. Returen skjer for kjøpers regning og risiko. Det vil bli fratrukket et gebyr på 20% av ordreverdien minimum kr 100. Skaffevarer kan ikke returneres. Anmodning om returen må skje innen 5 virkedager fra mottakelsen av varen. Returen må være mottatt innen 15 virkedager.

Varer som sendes i retur uten returnummer krediteres ikke. Kontakt vår kundeservice på telefon 23 96 25 00 for mer informasjon om hvordan du går frem for å få et returnummer. Kontorkatten tar ikke i mot varer som blir sendt med postoppkrav.

For ytterligere informasjon om Angrerett henviser vi til forbrukerrådet: Forbrukerrådets Angrerettskjema.

Betaling
Ved kjøp med kort belastes kontoen din når du bestiller. Ved fakturakjøp gjelder Kontorkattens og Collectors, ved tidspunktet, aktuelle betalingsvilkår og det vil også bli gjort en kredittsjekk som i noen tilfeller innebærer at en kredittopplysning blir tatt
Les mer om våre betalingsalternativer – Klikk her

Collector Checkout
I samarbeid med Collector Bank AB tilbyr vi betaling med Collector Checkout. Collector Checkout samler alle de viktigste betalingsmåtene i en og samme løsning. Velg mellom direktebetaling med kort, faktura eller delbetaling (betalingsalternativene kan variere over tid). Du bestemmer selv hvilken betalingsmåte du ønsker å benytte i kassen, før du bekrefter kjøpet. Kort- og bankbetalingen skjer smidig uten at du behøver å forlate siden.

Faktura eller delbetaling innebærer at du får varene hjem til deg før du betaler. Du kan deretter velge om du vil betale hele beløpet med en gang, eller om du ønsker å dele det opp i mindre deler. Forfallsdatoen kan variere, og angis på faktura eller delbetalingsanvisningen som sendes til deg. Leveringsmåten samt eventuelle avgifter vises i kassen før du bekrefter kjøpet.

For at du skal kunne velge faktura eller delbetaling må du oppgi adressen din (den som er registrert i folkeregisteret) som leveringsadresse, og du må ha fylt 18 år når du bestiller. En mindre kredittvurdering vil bli utført, og dette innebærer at dine kredittopplysninger blir innhentet. Ved forsinkelser eller manglende betaling blir det bli lagt til en forsinkelsesavgift samt forsinkelsesrenter.

 minside.collector.no kan du se en oversikt over alle ubetalte faktura fra Collector Bank.

For å se fullstendige vilkår for Collector Faktura se linkene nedenfor:

Alminnelige vilkår faktura og kontokreditt


Priser
Prisene er oppgitt i NOK, eks. mva.
Kontorkatten tar et forbehold om prisfeil i nettbutikken.

Forbehold
Vi reserverer oss mot eventuelle utgåtte eller utsolgte varer. Hvis mulig, vil Kontorkatten, i slike tilfeller, tilby et likeverdig produkt. Kunden har også mulighet til å heve kjøpet uten kostnad hvis en vare er utsolgt og ved informasjon om forsinket leveringstid.

Personopplysninger
Informasjonen du gir om deg selv brukes for levering og betaling. Vi garanterer at ingen opplysninger om deg vil bli solgt eller gitt videre til en tredjepart (uten godkjenning). Kontorkatten bruker opplysninger fra kunderegisteret for å sende meldinger om våre produkter. Vi forbeholder oss retten til å stoppe/avbryte bestillinger som inneholder uriktige opplysninger.

Ytterligere trygghet for deg som konsument
Ved eventuelle tvister henviser vi kjøper i første omgang til Forbrukerrådet. For ytterligere trygghet kan tvister løses gjennom Europakomisjonens nettbaserte klagebehandling. En link til deres nettside finner du her.